Intrebari frecvente

Plasare Comanda

Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje:

a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor;

b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul "In stoc'';

c) Poti verifica direct din contul tau traseul comenzii de la inregistrarea ei pana la livrare.

Cum comand online?

  • Cauta produsul dorit: poti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in stanga.

 

Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Cumpara

 

Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.

 

  • Verifica-ti comanda

 

Dupa adaugarea fiecarui produs in cos poti vedea in orice moment cosul tau si ce contine. In partea din dreapta sus,aici, poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate.

 

  • Detalii de facturare si livrare comanda

 

Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare preferata.

Produsele reduse nu beneficiaza de eventualele promotii care insotesc produsele noi.

 

Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “Am citit si sunt de acord cu Termenii, Conditiile si GDPR.” inainte de a trimite comanda.

 

Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Plaseaza comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

 

  • Ai mai cumparat pana acum de la noi sau este prima data?

 

  1. Daca esti client nou, completeaza doar datele si apasa butonul “Plaseaza comanda”.
  2. Daca esti deja client, introdu e-mail-ul ,dupa ce emailul este recunoscut poti introduce si parola si ti se vor incarca toate datele folosite la ultima comanda. Daca doresti livrarea in aceleasi conditii, apasa “Plaseaza comanda”.

 

  • Salvarea datelor

 

Dupa fiecare comanda plasata, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite ulterior.

 

Informatii livrare

Cand se livreaza comanda mea?

Termenul de livrare este de 1-2 zile lucratoare, cu exceptia perioadelor cu promotii sau alte campanii desfasurate de Bagsy, cand termenul de livrare poate creste la 3-4zile lucratoare. Pentru produsele vandute de Bagsy, imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare. De asemenea, poti urmari in orice clipa statusul comenzii tale intrand in contul de client, sectiunea Istoric comenzi.

Retur si Garantie

Am primit un produs defect, ce trebuie sa fac?

Contacteaza-ne la numarul 0376448041, sau prin e-mail:comenzi@bagsy.ro completand formularul disponibil in sectiunea Retur si garantie.

Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?

Un produs este eligibil pentru retur daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet)

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre Bagsy, in contul indicat la completarea formularului de retur. Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea se va efectua in contul respectiv.

To Top